Nie płacz, że coś się skończyło. Ciesz się, że Ci się to przytrafiło. ( G.G. Márquez )

środa, 23 grudnia 2020

Pięknych Świąt!


Pięknych i magicznych Świąt. 
Abyśmy wszyscy potrafili odnaleźć pewny grunt pod stopami w tym odwróconym, pokręconym świecie. W roku, w którym trochę ciężej znaleźć w sobie siłę i entuzjazm.
Spędźcie ten czas najpiękniej jak się da. Po swojemu. I tak samo żyjcie jak już wróci ta mniej świąteczna rzeczywistość. Niech szczęście tych wyjątkowych dni odbija się silnym blaskiem w Waszych oczach, niech nie gasną uśmiechy a uściski bliskich grzeją podwójnym ciepłem. Z całego serca życzę Wam pięknych i niezapomnianych chwil. Mam nadzieję, że chociaż sytuacja rozdzieliła rodziny to nikt z Was nie będzie w tym świątecznym czasie sam.
Cieszcie się z całych sił tym wyjątkowym czasem, kolejny taki dopiero za rok. 
Magicznych, zdrowych i radosnych Świąt życzę Wam wszystkim.
Uściski.

16 komentarzy:

  1. Wiadomo co Ci zyczyc...wiele okazji do podrozy! w przyszlym roku chyba juz bedzie mozna wyfrunac, wyjsc, powloczyc sie. Niech covid Cie omija, zdrowie dopisuje a w przyszlym roku w droge! w swiat! sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pozwolą ruszyć w świat to uwierz mi, że puszczę się dzikim pędem :). Nic mnie nie powstrzyma. Wierzę w to, że w przyszłym roku świat zacznie odzyskiwać pion ale jak to będzie faktycznie to czas pokaże. Bo chociaż może być różnie to wierzę w to, że jednak będzie dobrze. Dziękuję za dobre słowa. Tobie również życzę realizacji podróżniczych planów a masz ich dużo w zanadrzu. Uściski i wszystkiego dobrego po Świętach.

      Usuń
  2. Dzięki za tak piękne życzenia! I niech magia świąt działa przez cały nadchodzący rok również u Ciebie!
    Mnóstwo uścisków:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Moniko!
    Pragnę Tobie i Twojej bliskiej Osobie życzyć kochających, pełnych ciepła, zapachów, ulotnych wspomnień, cudownych słów i miłości otulającej jak koc. Niech otacza Was magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i miłość.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale piękne życzenia i wzruszające słowa. Serdecznie dziękuję. Życzę Ci wszelkiego dobra na najbliższe dni, zdrowia i wielu pięknych chwil.

      Usuń
  4. Piękne życzenia, dziekuję 😊 i również życzę Ci radosnych i zdrowych świąt 😊🌠🌲🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Dużo uśmiechu i pięknych chwil na ostatnie dni tego dziwnego roku.

      Usuń
  5. Z tymi uściskami to będzie ciężko... Ale mam nadzieję, że cała reszta się spełni. Wszystkiego dobrego i Tobie życzę. Dużo zdrowia i radości. I oczywiście optymizmu :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam ściskałam każdego kto się napatoczył, najczęściej jednak kota.
      Wszystkiego dobrego dla Ciebie, dużo radości i niegasnącej wiary w to, że niedługo będzie normalnie.

      Usuń
  6. Kochana!
    Przepiękne życzenia - pełne nadziei i optymizmu! Tak się cieszę, że przepędziłaś ten smutny nastrój, który ostatnio Ci towarzyszył. Na przekór pandemii szukajmy szczęścia i radości w tych chwilach, które mamy i w tym, na co mamy wpływ. Bliskich, którzy nie będą z nami w święta (z obawy o Ich zdrowie, a nie idiotyczne obostrzenia w limitach osób) mam w swym sercu.
    Życzę, by był to dla Ciebie jak najlepszy, świąteczny czas, pełen radosnych uśmiechów i cennych chwil.
    I duuużo zdrowia dla Ciebie i Twoich Bliskich!
    Dołączam uściski i moc pozdrowień :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że pomimo negatywnego nastawienia do tegorocznych Świąt spędziłam je wspaniale a co najważniejsze jestem przepełniona optymizmem a przyszłość widzę w ulubionych barwach. I niech tak już zostanie do wiosny :).
      Uściski, przesyłam Ci ogrom najlepszych życzeń na ten poświąteczny czas.
      Wszystkiego dobrego.

      Usuń
  7. Pozdrawiam już poświątecznie, a przednoworocznie:) Samego dobrego i najlepszego w 2021 roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie, i sobie, i całemu światu życzę jak najszybszego odzyskania normalności. Chyba tak źle jak było w tym roku to już być nie może co nie? Tylko optymizm może nas uratować.
      Wesołego po Świętach, wszystkiego dobrego na najbliższe dni.

      Usuń
  8. Monis ja Ci dzis składam życzenia na Nowy lepszy Rok...
    Nadchodzący Nowy Rok to nie tylko okres radości, ale również zadumy nad tym co minęło i nad tym, co nas czeka. Tak wiec dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Ania, niech wszystko idzie ku lepszemu bo naprawdę osiwieję a jeszcze nie czas na takie ekscesy :). Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojej rodziny, wiem, że cierpisz z powodu braku podróży tak jak ja zatem możliwości podróżowania i Tobie i sobie życzę z całego serca! Przytulam.

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA CZAS POŚWIĘCONY NA MOJĄ RADOSNĄ TWÓRCZOŚĆ. KAŻDY KOMENTARZ MNIE CIESZY I ZA NIE RÓWNIEŻ SERDECZNIE DZIĘKUJĘ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...