Nie płacz, że coś się skończyło. Ciesz się, że Ci się to przytrafiło. ( G.G. Márquez )

sobota, 6 kwietnia 2013

Za zamkniętymi drzwiami...

...toczą się życia różnorodne. Światy, do których nie ma dostępu, bo dzielą nas drzwi. Do drzwi ciekawych mam słabość, lubię je fotografować, a co za tym idzie  lubię również oryginalne klamki, kołatki itp. W okna zaglądać też lubię, i się do tego przyznaję, ale o tym innym razem. Zawsze jak widzę ładne drzwi, to się zastanawiam, jakiego świata strzegą. Jakie historie dzieją się za nimi. Do jakiego wnętrza bronią dostępu i jakich ludzi życie dzieje się tam...po drugiej stronie.

AMSTERDAM

 CARAVACA DE LA CRUZ - HISZPANIA

 MOJACAR - HISZPANIA

 ALHAMBRA

 ALICANTE - HISZPANIA

 ALICANTE - HISZPANIA

 ARABSKA HERBACIARNIA, CREVILLENTE - HISZPANIA

MORNAS - FRANCJA

  Nie wiem czemu, ale jestem przekonana, że przez fajne drzwi wchodzi się do fajnych wnętrz, w których żyją fajni ludzie...

SZAFSZAWAN - MAROKO

 MAROKO



 ASILA - MAROKO

 ISLA DE TABARCA - HISZPANIA

 ISLA DE TABARCA - HISZPANIA

ANGLIA
 
ANGLIA
 
MOLINA DE SEGURA - HISZPANIA

21 komentarzy:

  1. Alhambra, Amsterdam i Maroko - moi faworyci! :):)
    Bardzo ładna kolekcja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia. Zgromadziłaś duża ilość niepowtarzalnych drzwi.
    Ja też je lubię fotografować...Patrzę na zdjęcia i wiesz, chyba niema żadnych drzwi z Holandii. Zastanawiam się jak mogłam przegapić ten element.
    Życzę Ci miłej soboty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzwi.
    Bardzo lubię takie fotografować. Najciekawsze spotkałam w Skandynawii i we Francji. Ale nawet takie stare, skrzypiące, nieco zmurszałe kryją w sobie coś :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne drzwi. Ja sama marze o takich dwuskrzydlowych, kiedys... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Go tej kolekcji dodałabym jeszcze jedne drzwi-z Grecji, niebieskie na białym tle domu... Rewelacyjna kolekcja zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam drzwi, to moja wielka słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne pomysł .. bardzo inspirujący .. pozdrawiam serdecznie :^)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne, uwielbiam drzwi i okna tez.

    OdpowiedzUsuń
  9. niektóre na prawdę urocze :) zwłaszcza te kolorowe :) mam sentyment to drewnianych oldschoolowych drzwi, mam takie u babci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no...bogata kolekcja:)
    Gdybym byla zmuszona wybierac, to nie wiem czy potrafilabym wskazac TE jedne. Chociaz ja wiem? Te angielskie wrzosowe...;)
    Pieknej niedzieli Ci zycze!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ one wszystkie piękne!!! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne zdjecia , tez lubie je fotografowac!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też często zdarza się zatrzymać i zrobić zdjęcia drzwiom; kto nimi przechodził, drzwi wcale nie są banalne, ale jakże różne zależnie od regionu. nawet miasto - wieś!
    Fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ASILA - MAROKO - świetny kolor ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Z drzwiami to różnie bywa. Mówią, że piękne, bogato zdobione drzwi skrywają piękne wnętrze. Ale nie zawsze tak jest. Można śmiało powiedzieć, że z drzwiami jest całkiem tak, jak z ludźmi: Nie zawsze ci ładni i bogaci mają piękne wnętrze i szczere intencje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dzisiaj mam wrażenie, że drzwi skrywają w sobie jakiś sekret. Wcześniej nie zwracałam na to uwagi.. A coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. też tak mam z drzwiami i z zaglądeniem przez okna :> ;)
    super !

    OdpowiedzUsuń
  18. To normalnie post dla mnie, ponieważ uwielbiam drzwi. Na Malcie wypstrykałam chyba wejścia do wszystkich domów;) Niby zwykłe drzwi, a często jak dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem przekonana, że przez fajne drzwi wchodzi się do ciekawych miejsc. Pewnie dlatego ludzie wybierają najciekawsze drzwi wejściowe do swojego domu. :) Tylko szczerze mówiąc, na Mazowszu ciekawych nie widziałam. Ale już Górale mają się czym pochwalić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo poznać drzwiomaniaczkę i wiedzieć, że nie jestem sama :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam fotografować drzwi - wszędzie, o każdej porze dnia i wszystkim, czym się da (no dobra, tylko aparatami ;))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA CZAS POŚWIĘCONY NA MOJĄ RADOSNĄ TWÓRCZOŚĆ. KAŻDY KOMENTARZ MNIE CIESZY I ZA NIE RÓWNIEŻ SERDECZNIE DZIĘKUJĘ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...