Nie płacz, że coś się skończyło. Ciesz się, że Ci się to przytrafiło. ( G.G. Márquez )

sobota, 21 lutego 2015

Mój jest ten kawałek podłogi.


" Zrozumieć szczęście to jakby zrozumieć, że grunt, na którym stoisz, nie może być szerszy od dwóch stóp, które go pokrywają "
                                                            F. Kafka

Cartagena

Torrevieja

Wiadomo :)

Calnegre

Alicante

Calblanque

oczywiste :)

Casablanka, Meczet Hassana II

Barcelona

Polska

Sevilla

Calnegre

Torrevieja

Calblanque

Kolonia, Katedra

Znów Kolonia i Sylwester pod mostem :)

Polska


Pocieszcie mnie i napiszcie, że też zdarza Wam się czasem robić takie "selfie" :).


39 komentarzy:

  1. aaaaa! ciągle słyszę od M: czy Ty zawsze musisz robić sobie zdjęcia butów i stóp? No dobra mam fioła na punkcie butów, niech będzie - przyznam się:) Super, że pokazałaś takie zdjęcia, bo okazuje się, że nie tylko ja tak mam! Dzięki!
    P.s. Pokazałam M. Twój post:) powiedział: o nieee...:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko przypadkiem, potem wyławiam z fotek takie kawałki 'incydentalne' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mo! Nadzwyczaj często, jeszcze na dodatek mam ogromna słabość do moich stóp,więc mam całe mnóstwo owych...
    A to z kaktuskiem na myśl przynosi akupunkturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł na post! Zdjęcia super i bardzo trafny cytat na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha fajna sesja :) taka od stopy strony! Mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od stopy strony he he, trafnie ujęte :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna seria, pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pociesze cie, bo ja takiego nie mam zadnego i wiesz co? Zajebiscie tego żałuję! Genialny pomysł na robienie zdjęć w podrózy :) a taka seria to juz w ogole super! Odgapiam i pierwsze takie przywioze z Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj śmiało! Moje stopy Twoim zazdroszczą, że na Kubie będą :)

      Usuń
  9. Doskonały pomysł na post. Niesamowita seria zdjęć. Jestem pod wrażeniem. Ina

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej rzadko robię sobie takie "selfie". Twój pomysł mi się bardzo podoba i wiadomo, gdzie te stópki były. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, pomysłowo. :D Dobry pomysł, takich zdjęć nie robiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdarza mi się, oj zdarza! :))
    Ale Ty świetnie zebrałaś je wszystkie w poście :)
    Musze pogrzebać w swoich fotkach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna perspektywa :)) podoba mi się pomysł robienia takich zdjęć w różnych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalne! Strasznie mi się podobają te fotki.
    Zdarzyło mi się zrobić zdjęcie własnym stopom nad jeziorem we Włoszech na tle drzewa, ale nie odważyłam się zdjęcia dać na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na podsumowanie podróży z wszystkich odwiedzonych miejsc. Zdjęcia dużo mówią o pogodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś złożyło, że większość zdjęć to zdjęcia "sandałowe" :)

      Usuń
  16. Ja robię takie zdjęcia notorycznie. Ale teraz widzę, że nie jestem oryginalna. Nieważne, bo super to wygląda:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Bardzo mi się podoba i nie obiecuję, że nie będę naśladować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź w moje ślady upamiętniając ślady własnych stóp...

      Usuń
  18. O wiele fajniejsza wersja "selfie"! Świetny pomysł na serię zdjęć - super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, swietne :D bardzo mi sie podoba taki pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna galeria. Jesteś prawdziwą kolekcjonerką tego rodzaju selfie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł! :) I pamiątka z takiej ilości pięknych miejsc... Zgadzam się z komentarzem powyżej, że to o wiele fajniejsza i oryginalniejsza wersja "selfie". Wydaję mi się, że ma to w sobie coś sentymentalnego i kojarzy mi się z takim pozostawianiem po sobie śladów (właśnie np. stóp) w różnych miejscach na Ziemi.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę o tych zdjęciach - to miejsca, gdzie odcisnęłam ślad...

      Usuń
  22. Niesamowita seria...
    Wybacz ale chyba jesteś unikatowa!. Nie znam nikogo kto by takie selfie robił!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooooo jaaaa! Nigdy swoich nie publikowałam, bo myślałam, że mam totalnego fisia... Dzięki, już wiem, że jestem zupełnie normalna. Albo nie jestem osamotniona w swojej nienormalności! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się zastanawiałam czy je opublikować. Takich zdjęć mam mnóstwo więc nie twierdzę, że kolejnych części nie będzie :)

      Usuń
  24. Zdarza sie:) Piekne stopki, zwlaszcza te w sandalkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie ktoś to napisał, bo mi było głupio pierwszemu ;-)

      Usuń
    2. Stópki się rumienią :)

      Usuń
  25. Ekstra post ;) Naprawdę fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra post ;) Naprawdę fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj mnóstwo ciekawych miejsc Twoje stópki" zobaczyły" - dotknęły. Super zdjęcia i fajny pomysł.
    My mamy takie zdjęcie z Teneryfy na czarnym piachu...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. rzadko robie takie zdjęcia, a jesli juz to zdarza się, że je kasuje, ale widze teraz jaką mają siłę w kupie. bardzo fajnie wygląda takie zestawienie.
    jest w ogóle taki hasztag na instagramie: #ihavethingswithfloors chyba. no i niesmiertelne #sefleet!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja takie "selfie" robię tylko jak wędruję zimą na rakietach śnieżnych. Latem nie wpadłem na takie foty ;-)
    Tak to wygląda u mnie: https://lh5.googleusercontent.com/-jnaYuIAGsm4/VQL0HIi-1pI/AAAAAAAACyw/QqPSQkH9nGQ/s800/P1300816.jpg

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA CZAS POŚWIĘCONY NA MOJĄ RADOSNĄ TWÓRCZOŚĆ. KAŻDY KOMENTARZ MNIE CIESZY I ZA NIE RÓWNIEŻ SERDECZNIE DZIĘKUJĘ.